Solvärme.

Härliga vår.....solen värmer som om det vore sommar. Jag har just skjutsat Virre till bussen och nu sitter jag här och funderar på hur dagen ska bli. Borde göra något utomhus.

 P sover fortfarande, och jag väckte honom för någon timme sedan och frågade hur det var med hälsenan. Bättre, var svaret. Det var nog bara en sträckning...

Jag har letat lavendel i butikerna. Ska ju prova att baka lavendelskorpor att sälja genom Sweet Home Dalarna. Igår hittade jag. Det fanns att köpa decilitervis på Önskehuset. Köpte en stor påse, så nu är det bara att prova sig fram. Men, det blir nog inte idag. Den enda värmen jag vill ha idag är från solen...inte från ugnen.

Jag börjar väl dagen som vanligt...kaffe och lalla runt här hemma för att se vad som blir gjort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter toppengott!! det vill jag prova sen. <:)

2011-03-22 @ 18:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0