Tant.

Äntligen! Har försökt att blogga hela morgonen...men som vanligt drar vi inte jämt...jag och Telia...eller vem jag nu ska skylla på.

Träning i morse. Jäkligt skönt var det....ensamt och lugnt. Ja, det kom väl en tant efter en stund. Tant förresten...hon var väl i min ålder....ja, jag är väl tant jag också. Skönt faktiskt. Har allvarligt funderat på att trycka upp t-shirts med något uppkäftigt tryck på....Stolt tant, kanske det kan stå. För stolt det är jag. Det är så skönt att vara vuxentant...jag gör som jag vill...ingen kan säga till mig hur jag ska vara...vad jag ska göra eller hur man ska uppföra sig.

Idag då? Tja, lite kontorsarbete...lite lovebombning av gubben och så ska jag ha lite egen tid när P drar till Falun på badminton.

Nu ska vi iallafall ta en förmiddagsfika (för mig) och en morgonfika (för P) tillsammans innan allvaret drar igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0