Terapidag.

Det blir ett himla tjatande om vädret nu för tiden....men finns det så mycket annat att göra? Kallt idag. Visserligen bara 10 minus, men iallafall.....

I natt har maran varit här igen. Retat mig med sina svettiga tankar hela natten. Jag vet att anledningen är att jag inte mår så bra....önskar att jag kunde tillhöra skaran som inte bryr sig...som skiter i allt och bara kör på. Men jag är inte sån....och om jag får välja så är jag nog hellre så här än kör över människor. Det finns de som inte tänker, som inte har känslor och som inte vet vad det innebär att tänka längre än näsan räcker. Får väl stå ut med maran då. Får väl gilla mig själv för den jag är.

Idag ska det nog bli rensa-i-röran-terapi. Mår bra av att inte ha för mycket onödigt omkring mig. Dags att göra sig av med lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0