Tidig morgon...lång dag.

I går kväll somnade jag i soffan....Jag somnade så där skönt, djupt och drömfritt. Låg som en säck potatis under filten...tung och oformlig. Garanterat att jag snarkade....och jag dreglade säkert! Har inte vågat fråga P hur det var. Så...därför är jag vaken extra tidigt idag. Strax före fyra var jag pigg...och jag klev upp tio i sex. Blir en lång dag idag.

Ska agera taxi en stund på förmiddagen och sedan måste vi tvätta bilen...invändigt och utvändigt. Egentligen skulle det inte göras med tanke på hur blaskigt det är ute, men vi ska besikta bilen i morgon och lär väl göra det som går att göra för att ge ett så bra intryck som möjligt.

Nu ska jag vika tvätten...göra en lista på veckogöromål (för P:s skull, så han lär sig) och så ska jag fixa till blommorna som jag inhandlade igår, framför näsorna på tanterna. Men först...kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0