Upp och ned.

Ni som läst min blogg ett tag...ni vet att jag brukar stå på huvudet för att se mitt hem med nya ögon. Det blir som nytt igen om man står upp och ned. Nu har jag gjort det igen....stått på huvudet....på kökssoffan....och konstaterat att det behöver ändras i köket. P blev så lagom glad när jag upplyste honom om vilka ommöbleringar som gällde under morgondagen. Kökssoffan ska ut...stora...långa byrån ska in....ingen lätt match...men jädrans så snyggt...tror jag. Upplyste P om att det KAN HÄNDA att det måste flyttas tillbaka...om jag inte blir nöjd....Maria ÄGER!!

Känner mig fortfarande full av energi, så jag ska snart lägga mig och somna...och hoppas att orken finns där i morgon också.....Ny dag...nya lyft (möbler alltså).

God natt på er....sov så gott ni kan...och kan ni inte så gott, så får ni ta en tupplur imorgon på dagen istället.

Kommentarer
Postat av: Millis

Men var ska vi lägga Gabriel då om han blir trött men ändå vill vara med? :s

2011-03-07 @ 23:11:11
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0