Utflykt.

Då var chokladen kokad...smörgåsarna färdiga och marsmallowsen nedpackad. Nu drar vi mot de tysta, lugna vidderna vid stugan. Det blåser lite, men det får vi ta. Ska bli spännande att se hur mycket råttorna har bäddat åt sig inför vintern. Hoppas de har haft det skönt. Nytt täcke, eller vad de nu använt, det får vi fixa till våren. Undrar vad de ätit...skafferiet kommer de inte in i.....

Längtar efter sprakandet i spisen....om jag hade packat mer skulle jag ha stannat tills snön var borta. Kanske åker jag tillbaka ensam och njuter i några dagar.

Nu ska jag väcka P och Virre...sen åker vi. Jag hör av mig under dagen....om Telia vill och tekniken håller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0