Vardagsfylla.

Idag har jag gjort något, som jag aldrig mer ska göra. Eftersom jag sover så dåligt på natten brukar jag bli jättetrött senare på dagen. Ibland sover jag en stund, men ofta kan jag inte somna när det är ljust och livligt runt omkring.

Idag blev jag jättetrött....lade mig i sängen för att sova middag en stund. Det gick inte alls. Kroppen var supertrött, men inte huvudet....det gick på högvarv. Bestämde mig för att prova på de där insomningstabletterna jag fick av läkaren för hundra år sedan.

Tog en...och somnade bums. Strax efter att jag somnat kom Virre hem med buller och bång....strax efter det ringde Kicki....sedan var det tji att somna om igen....Bara att kliva upp då....snacka om billig fylla....Jag ragglade omkring som jag skulle ha svept en kvarting rakt upp och ned. Fick hålla mig i väggarna för att inte slå ner pynt och möblemang. Aldrig mer! Det sitter fortfarande i...nu tar jag luftsteg på min väg genom hemmet....Hoppas det gett med sig till i morgon...annars vet jag då aldrig....Nu ska jag sova...på riktigt...och utan tabletter. Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0