Vårstädning.

Det blev precis som jag tänkt idag...full fart och massor gjort. Renbäddat sängen...plockat ner gardinerna i kök och vardagsrum...för att få in ljuset och våren...har tvättat och vattnat blommor...Satt P i arbete (sånt som jag tycker är tråkigt t ex rensa avloppet). Maten står i ugnen...kyckling och ris...själv får jag bara en påse Modifast...som vanligt....men det blir resultat av det.

Ska väl fortsätta i galenskapen en stund till...Gäller som sagt att passa på medans orken finns. Om någon undrar varför jag har adventsljustaken kvar i fönstert så kan jag säga att för mig finns inga speciella julsaker. Vill jag ha något framme året runt så har jag det...så länge det inte är tomtar, för de tycker jag INTE om.
Nu ska jag gå och damma påskkäringen...som suttit uppe i några år....


Kommentarer
Postat av: majvor dahlgren

Hej Maria!

Nu går det undan för dig. Det är så roligt och intressant att följa ditt livs äventyr.

Läste att du äter Modifast. Vad är det och var finns det att köpa?

KRAM // MAJVOR

2011-03-07 @ 18:11:38
Postat av: Maria

Hej Majvor!

Jag äter Modifast, som är en kostersättning för viktminskning. Det blandas med vatten och dricks fyra gånger/dag. Finns i flera olika smaker och köps bl a på apoteket. Vissa tar tre påsar om dagen och äter ett riktigt mål mat. Man kan göra som man vill. Själv äter jag bara Modifast i två veckor och sedan lägger jag in ett mål mat och ser om jag kan hålla vikten på det.

Kram/ Maria

2011-03-08 @ 08:48:11
URL: http://mariamarmelad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0