Vårtecken.

God morgon.
Först lite nattrapport: Bedrövlig....för jäklig...outhärdlig. Har haft värk hela natten...en värk som inte gav med sig hur jag än vände och vred på mig. Det värkte från nacken, ner förbi "vingarna" och ut i armarna. Väckte P en gång och han fick ligga på min arm...det brukar lindras då, men inte den här gången. Nu är jag uppe med tuppen och har petat i mig tabletter...hoppas det ger sig.

Vasaloppssöndag...vårtecken. Det är väl något speciellt med att sitta framför tv:n hela dagen och med spänning följa hjältarna i spåret. Enda nackdelen idag är väl att det inte blir så mycket tilltugg. Brukar ladda upp med kaffe och smörgås, men nu går jag på pulvret Modifast och då tillåts inga mackor. Får väl tänka på hur bra det blir sedan...istället för att längta efter mackor.

Nu ska P väckas. Strax före åtta var det beställt väckning....ska bara vispa ihop en påse pulver till frukost först...Smaklig måltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0