Vilodag.

Träsmak. Soffläge hela långa dagen. En bronsmedalj blev det...och så svensk seger i Vasaloppet. Solen har jag bara sett genom fönstret, förutom när jag tvingade mig själv att åka och köpa kattmat...mest för att ha något annat att göra. Det tog tio minuter...högst.

Nu är det hockey för vissa...på webben....Leksand-Almtuna...0-1 efter några sekunder. Själv sitter jag här och sippar på min söndagsdrink....Modifast...vaniljsmak. Längtar efter en Friscoburgare från Max...med extra allt....mozarellastick....bluesheese...pommes....åh va gott det skulle vara!

Tänkte försöka uppbringa lite kraft för att ta mig in i duschen...man luktar ju soffpotatis nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0