Alternativträff.

Jag har väl berättat om min älsklingssida på nätet....alternativ.nu? Där är jag in och läser om självhushållning....marmeladkokning....biodling...äggkläckning...mm mm. Där har jag börjat prata med en kvinna som köpt ett hus mitt i skogen...har ingen tv...gräver sin egen jordkällare och planerar för får, höns och bin. Med andra ord...en människa som lever som jag vill....men aldrig tycks komma till skott med. Idag skulle hon ta tåget till Stockholm och hade ett tågbyte i Borlänge med väntan i ca en timme. Vi bestämde att träffas och fika. Vilken bra idé....nu är jag mycket piggare. Har fått lite kött på benen och lite inspiration. Det går...bara man vill. Jättetrevligt hade vi och tiden gick alldeles för fort. Fick lite jävlaranamma.....

Nu....sängen....vadå tidigt? Jag vaknade ju vid tre idag/inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0