Åtta timmars sömn!

God morgon. Idag är jag pigg. Jag somnade vid halv tio igår...och vaknade halv sex.....åtta timmar. När sov jag så länge sist? År sedan. Iallafall är det riktigt skönt att känna sig som en människa. Natten har varit regnig...ösregn. Riktigt mysigt att ligga i bussen och lyssna....synd bara att det regnar in.....Det rinner vatten efter insidan på dörren, så det gäller att krypa in en bit så jag inte ligger i en vattenpöl när jag vaknar. Brukar "bädda" med en sopsäck över madrassen på just det stället......alltid skyddar det något.

Nu ska jag ta en promenad.....Norrtälje påminner mig om en Pippistad...små mysiga hus och trånga gränder....mycket rolig fönstershopping...och massor av små broar över forsar och stilla vatten. Har kokat kaffe och gjort klart för dagen. Grannarna undrade när kaffet var klart på morgonen. De säljer kläder och tyckte det gick bättre att jobba med lite tidigt morgonkaffe i magen. Vi får väl se när de kommer ut ur bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0