Bikupeland.

Hurra!!!! Jag kom i arbetsbyxorna.....det trodde jag inte. I flera veckor har jag gått och tänkt använda mina arbetsbyxor vid olika tillfällen, men inte vågat prova dem. Trodde att de blivit för små...eller rättare sagt...jag blivit för stor. Nu satte jag på mig dem...och de passade. Gud va skönt.

Idag ska jag till bikupeland....västerdalarna. Ska plocka ihop bisaker...flytta bikupor och pyssla med annat nödvändigt i väntan på alla bin som kommer hem i början på nästa vecka. Ock så ska jag ta en titt på hur mycket rabarbern har kommit upp...liksom havtornsbuskarna..om de har överlevt. P stannar hemma...egentligen hade jag behövt hans styrka, men det kommer munkmix med lastbil idag, och det måste bäras ner i källaren direkt...så jag får klara mig själv.

Nu ska Virre till bussen och jag åker på direkten efter det.....vaknade halv fem...så för mig är det redan förmiddag. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0