Bloggproblem.

Jag trodde att det var mig det var fel på....när det aldrig fungerade med bloggen under helgen. Det visade sig att det var själva bloggen. Så nu försöker jag igen...för vilken gång i ordningen vet jag inte.

Torgdag idag...marknadshelg i dagarna tre före det....Rättviks marknad. Regnig fredag....sålde mycket kaffe...solig och varm lördag....mycket folk....söndag...skaplig....lagom med andra ord.

Provar så här först....ska bara se om bloggen fungerar. Om den gör det, så skriver jag mer ikväll.

Kommentarer
Postat av: Millis

Åh jag vet. Har fått smått med spel härhemma jag också :p Men nu funkar det, och dom andra inläggen kom ju upp. Var ju bara att uppdatera sidan ^^

2011-05-09 @ 18:15:33
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0