Ekorrhjul.

Så har ännu en dag snart gått...i stressens och virrighetens tecken. Varför ska det alltid vara så himla mycket att göra...att komma ihåg? Längtar efter de där dagarna då man är riktigt medveten om att man är ledig....då hjärnan verkligen fattat att idag behöver du inte göra någonting Maria.....Men kanske att de där dagarna redan finns där...att det bara är jag själv som lurar mig...hittar på en massa saker som ska göras för att helt enkelt inte behöva tänka på annat....att inte våga stanna upp....för vad kan hända då? Kanske fattar jag att det är så här...livet.....och hur blir det då...när jag inser att det bara är ett ekorrhjul, som någon osynlig hand snurrar på...i en sjuhelsikes fart....Stanna...jag vill hoppa av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0