Inköp inför badsäsongen.

Fortfarande lika grått ute....med tillägget, regn...stundtals....Vi har flängt runt och handlat det som behövs för helgen...olja, servetter, toastbröd, strösocker....jagudvetvad....Nu ska jag laga lite mat att ta med. Är så evinnerligt trött på ätautematen....nu blir det pastaröra ena kvällen och grillat den andra.

Innan P vaknade gjorde jag min egen nöjesrunda. Letar ett nytt (men begagnat) vardagsrumsbord. Åkte till Emmaus och Ta till vara, men hittade inget bord. Däremot köpte jag mig en baddräkt...billigt och bra...i den största storleken de hade...ja, inte tältmodell, men stor ändå...tycker jag. Bara att konstatera: bikinilivet är ett minne blott...suck.

Vi åker om någon timme och före det blir det matlagning och lite vila. Höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0