Kärringar!!

Jag har sagt det förut...men jag måste säga det igen....f-n vad jag tycker illa om människor som tror att vi har det här livet som hobby....
Idag kom det en tant...kärring.....-Vad tar ni för tio munkar? -70 kronor. -Vad tar ni för 20 stycken då? Är du dum i huvudet, tänkte jag....P, däremot, svarade så fint -140 kronor. -Nehej, bättre pris kan du, säger kärringen. Jag vet med mig att jag inte kan hålla käften en sån gång, så jag slänger mig ner på golvet och låtsas pyssla med något ,samtidigt som jag säger: Vissa tror visst att vi bor gratis...och äter gratis.....Tanten köper sina tjugo munkar, och säger samtidigt att hon köpte av oss förra året och de var såååå goda. Då kan jag inte hålla mig...igen, nerifrån golvet.....-Om de är såååå goda borde man väl kunna betala fullpris för dem....Jag tackade P efteråt för att vi har den arbetsfördelningen att han står i kassan och jag jobbar bakom med deg osv. Jag är för arg för att ta idiotiska kunder.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0