Krattar på.

Fågelkvitter och myggfritt. Har börjat kratta gräsmattan, skruvat på däcket på skottkärran, inhandlat kryddväxter och lavendel. Nu är det lunchvila efter maten innan jag tar nya tag. Lovade att jag skulle berätta hur det gick hos farbror doktorn igår. Man kan väl säga att det gick sisådär. Jag får min operation om jag vill. Problemet är bara att operationen bara tar bort smärtan i underarmarna, inte nacke och överarmarna, där jag har mest värk. Så, med tanke på att det inte är någon enkel operation lutar det åt att jag ställer in tills vidare. Min riktigt hövliga värk får jag leva med. Gilla läget med andra ord. Så, nu blir det till att lägga om helt. Jag klarar inte munkjobbet så länge till...vad ska jag då göra? Finns lite ideer...men ska fundera en stund till. Vilka möjligheter va? Nu är det dags för att grabba tag i krattan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0