På plats.

Halv två i natt landade vi i Norrtälje.....trött som en gnu.....men det var bara att jobba på. Varför vi var sena? Krånglade inte belysningen på vagnen när vi skulle åka......helt svart var det. Det tog sina modiga timmar att få ordning på det. Ja, jag gjorde ju inte så mycket...var mest med som "stöd"....P slet som ett djur och till slut funkade det. En kabel hade lossnat och låg mot jord. Tur att det finns folk som kan.....I tretiden var vi klara med uppackningen...och vid sex var jag vaken!!! Ska man aldrig kunna sova?

Nåväl...nu är vi här. Allt är klart och vi väntar bara på att få öppna om en timme. Solen skiner och jag har tagit min vanliga morgonpromenad genom ett vackert Norrtälje. Ha en riktigt bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0