Packning, men först jobb.

Och så var det dag tre då.....Idag blir det hemfärd, men först ska det jobbas lite. Vi öppnar klockan tio.....varför kan man ju undra.....av erfarenhet vet jag att ingen kommer den tiden på en söndag. Men, får väl ha allt klart ändå....man vet ju aldrig.

Som vanligt har jag tagit en promenad....som vanligt såg det ut också....inga förändringar i Norrtälje under natten...och det förstod väl jag också....

Igår kväll tog vi också en promenad....för att leta lite "skatter". Hittade två av tre. Nummer två och tre på kartan hade hinten: nano....vilket betyder att den är liten....väldigt liten. Det var väl därför vi inte hittade en av dem.

Nu ska jag göra lite toast...den "gamla" har tagit slut....och så ska jag börja förbereda för hemfärd, så gott det nu går. Alltid kan jag packa ihop något....sängkläderna t ex....men det blir väl inte förrän P behagar vakna.

Så här liten var sista cachen vi hittade....inte undra på att vi missade nummer två...


Kommentarer
Postat av: Dennis

Har suttit ett par timmar nu och läst igenom din blogg. :)

Jag är en blivande kollega till er, jag har nämligen köpt en munkmaskin för miniatyrmunkar. Konceptet blir lite annorlunda jämfört med vanliga stora munkar. Dessutom har jag kommit över en billig sockervaddsmaskin :)

Troligtvis kommer vi tyvärr inte att råka på varandra eftersom jag bor i piteå och tänkte hålla mig här i närheten (jag har ett vanligt jobb också, detta blir bara en bisyssla)



Dock tänkte jag höra var ni köper er munkmix och ifall man kunde få veta vad ni betalar för den?



/Dennis

2011-05-15 @ 19:00:02
Postat av: Maria

Hej Dennis.

Trevligt med kollegor och vem vet...kanske stöter vi på varandra på någon plats framöver. Har man en gång börjat det här livet är det svårt att låta bli att utöka...både sortiment och försäljningsområde. :)

Angående köp och pris på munkmix kan du ringa min man på tisdag, så får du alla uppgifter du behöver.

Telefonnummer: 070-2112657, Per heter han.



Ha det bra.

Maria

2011-05-15 @ 21:33:36
URL: http://mariamarmelad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0