Sol ute, tuggummi inne.

Sol idag...och lite mindre tuggummi i huvudet...men bara lite mindre.

Vaknade klockan tre inatt...ingen höjdare minsann. Svettades och mådde inte så bra.....Men med lite jävlar anamma ska det väl gå att ta sig igenom den här dagen också. Längtar till skogen, men jag kan inte åka idag....har en tid hos läkaren i morgon som ska klaras av först. Det är kirurgerna jag ska prata med. Kommer de fram till att det inte blir någon operation....då rymmer jag till skogs....för alltid. Jag lovar!

Idag ska jag bara planera skogsvistelsen...leta billig färg till trädgårdsmöblerna och köpa lite spik....allt håller på att rasa ihop där ute....
Nu ska vi inta en gemensam frukost....när gjorde vi det senast? Får väl se vad dagen har att bjuda på.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0