Som vanligt.

Skulle blogga i morse...från mobilen. Gick åt pipsvängen, så därför har ni fått vänta till nu....söndag kväll...

Rättviks vårmarknad är slut för den här gången. Hur var det då? Tja....som vanligt skulle jag väl vilja säga...samma gamla vanliga knallar...samma väder...regn ibland och sol ibland....samma buss att sova i...och vissa nätter kalla...vissa helt ok.

Igår kväll var vi ute på geocaching...hittade det vi skulle, men jag kan säga att det var ett under att jag tog mig hem. Gårdagen tog nog priset som den värsta värkdagen i mitt liv....hela tiden...och jäkligt mycket...från nacken...ut i armarna och ner i benen. Jag kan säga att jag gick som en kråka...skadeskjuten sådan....Operation tack!!! NU!!!!

Nu har det duschats....vi luktade alla som en soptipp på hemvägen. Virre vevade ner fönstret för att vi skulle överleva...vi har ätit snabbmat hemma...och nu är det datatid några minuter innan jag slänger mig i sängen för natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0