Lillebror har fått 120 000 syskon.

Om jag inte vore så trött av all luft jag fått idag, så skulle jag hoppa upp i luften och slå ihop klackarna. Varför? JAG HAR BESTÄLLT NYA BIN!!!! Ringde nyss till min trevliga bileverantör och beställde två nya samhällen. Först tänkte jag beställa flera på en gång...men sen besinnade jag mig....hinner beställa fler vad det lider. Jag börjar med två. Nästa vecka styr jag kosan mot Hudiksvall och Trogsta för att hämta hem mina ca 120 000 nya husdjur.
Det känns underbart. Äntligen kan jag se fram mot en lika rolig sommar som den förra...och den här gången ska de inte dö....det ska jag se till. Nu ska de få bo på en lugn och trygg plats. Så...har jag tur så kan jag slunga honung i sommar och till hösten.

Nu blir det fotboll för vissa och troligtvis sängen för vissa andra. Åh...kom på....måste berätta att jag fått brev från lasarettet idag. Ska få träffa kirurgerna i slutet på maj....nu händer det saker. Go with the flow....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0