50 minus

Det står inte på förrän jag fyller 50. Ja, det är väl något år dit, men det gäller att planera. Jag har en lista på saker som jag vill göra innan dess. Några av dem ska jag berätta om nu. Först på lappen står det: tatuera mig. Jag vill så gärna ha en tatuering. Problemet är att jag inte vet var den ska sitta och inte heller hur den ska se ut. Vill inte ha någon "dussinvara". Det måste vara något väldigt speciellt. Inte så speciellt som på bilden här kanske, men något eget. Tips mottages tacksamt.


Nästa punkt på listan är: köpa hund. P vägrar....men jag SKA ha en. Gjorde ett test på nätet för ett tag sedan om vilken sort som passar mig. Bulldog eller pudel blev det. Helt ok för mig, men egentligen tror jag att det blir den sorten och individen som är menad för mig. Hund kan jag bara köpa när säsongen är över. Oktober skulle bli bra. Då är de flesta marknaderna över och jag har mer tid för en valp. Dessutom såg jag på nätet att en ny undersökning visar att man blir friskare av att ha hund. Det är bevisat. Det du P!!!! Det var två punkter på min 50-lista. Fler följer snart.


Kommentarer
Postat av: kuken

asdsfasdffd SNIOPP

2011-03-07 @ 15:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0