Å så var det över....

Äntligen hemma! Vi tröttnade ur totalt där borta. Började packa vid tre, så vid fyra var vi på väg hemåt. Det var väl en "fin" start på säsongen? Jag ska inte gnälla. Vi är faktiskt inte så deppade som jag vill få det att låta. P pratade just om hur det skulle kännas att vinna några miljoner på tips, så han har redan sina drömmar någon annanstans. Nåja....på vägen hem stannade vi i Hofors och hämtade upp lite flaggor vi beställt. De ska sitta på vagnen. Blev kanon! Tack, Dominik. Nu har vi ätit kvällsmat: stekt shoritzo och pasta med vitlök och creme fraische. Kvällen är tänkt att tillbringa tillsammans med Kalle Moraeus och körslaget, men skulle ni vara flugan på väggen hos oss ikväll så garanterar jag att ni hittar två medelålders, dästa och snarkande munkbagare i var sin ände av soffan.

Återkommer troligtvis i morgon. Men skulle det hända stora saker på Mariamarmeladfronten så lovar jag att höra av mig tidigare. Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0