Bästa jobbet.....


Har letat och letat i flera morgnar nu...men så idag hittade jag dem. Här ser ni Ann-Britt och Göran. Enligt mig så har dom världens bästa jobb. Jag vet ju inte egentligen vad de tycker, men jag skulle då vilja byta ibland. Jag tror att de gillar det också för de är alltid glada. Det är de som ser till att vi får så fint i stan....ja, det är väl fler som fixar och donar, men det är just de här två som jag känner. Det är en jäkla fart på dem och fint blir det. Ibland kommer de ner på torget och inhandlar några munkar och pratar bort någon minut. Alltid trevliga. Ska nog fråga om jag får prya hos dem. Idag planterades det i Liljekvistska parken....kanonfint!!! Själv har jag just kommit från träningen och det gick bra. Har fått låna en sk Tensapparat. Den ska jag använda hemma och ge mig själv elektriska stötar. Har inte vetat riktigt hur ofta jag skulle använda den, men nu sa min sjukgymnast att jag ska ha den varje dag. Får väl försöka få tid till det då. Höres.


Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Hejsan tack för de fina orden om oss :)du ska veta att du är en go gla tjej du åxå...som alltid fixar goda choklad munkar i alla väder ..nog har vi ett bra jobb och du får gärna komma fler gånger under sommaren och kolla våra blommor ...........

2010-04-22 @ 23:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0