En vanlig dag på torget....

...men lite ovanlig är den allt. Det har kommit två nya knallar idag. En som säljer kepsar och en som säljer smycken. Det är bra...och i morgon fyller finska delikatesser på med sin vagn. Det börjar likna något. Kul! Kul var det också att ett par som köpte kaffe och munk av oss liknade köpet och smaken med ett besök på Berns!!! Det var inte illa va? Jag är hem en stund för att tvätta och ta tabletter. Har haft några "skjut mig dagar"...betyder att det har gjort fruktansvärt ont. Men det går ju i skov, så det ska väl snart gå över. Nu ska jag tillbaka till torget med alla kläder, grönsaker, smycken, munkar och kepsar. Vi hörs om en stund. Tar datorn med mig i fall det händer något extra roligt. Synes.


Kommentarer
Postat av: Dir. Nilsson

Hej o hå!



Kul att det rullar på i dalarna. Bloggen var ett roligt initiativ, jag läser den med jämna mellanrum för att hålla koll på läget.



Hälsa alla!

2010-04-26 @ 12:26:35
Postat av: Munkfamiljen

Kul att du läser om oss. Saknade dig i Borlänge på marknaden. Hur ser din resplan ut framöver då? När ses vi?

2010-04-26 @ 12:58:57
URL: http://mariamarmelad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0