Färdig!

Sådär ja....nu är det klart. Städningen alltså. Finns det något skönare än att få sätta sig ner i ett nystädat hem och bara njuta? Jag har putsat och fejjat ett bra tag nu. Svettig blev jag och munk luktar jag fortfarande, men duschen är inte långt borta nu. P har kommit hem från sin badminton och nu sysslar han med nästa nöje....börsen!! Åh va kul...inte. Kakan och Dexter har också fått rent i sin bur...liksom Lillebrors kattlåda. Den var så full att han slog huvudet i taket när han skulle dit. Om han klagade? Inte han inte. Nu har vi tagit oss en gammal macka. Ja, det blev några över från vagnen och jag är för snål för att slänga. Får väl se om det blir till att tillbringa natten på dass. Tvagning...nu! Höres.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0