Huvva va kallt.

Tror att vi går mot en ny istid. Svinkallt ute. Är nu hem och sätter på mig långkalsonger...det behövs verkligen om man ska stå ute hela dagen. Tränigen gick bra...inga krusiduller där inte. Abbe och Britt-Marie håller på att packa upp sina kläder på ställningarna och grönsakerna är på plats. Blir nog en fin dag idag. När jag gick ner på stan i morse fick jag en sån där chocktanke. Har ni fått en sån någon gång? Man går där i godan ro...och så helt plötsligt undrar man om man verkligen satte på sig byxorna innan man gick ut. Den tanken har jag fått ett flertal gånger. Den tusendels sekund det tar innan man böjt huvudet neråt och tittat,om byxorna verkligen kom på....den tiden känns som en evighet. Nu har man ju alltid satt på sig dem...men vad skulle man göra om det visade sig att man glömt? Å jösses...vilken panik. Det blev väl gatlopp hemåt och sen satt man väl inne i några veckor med blossande kinder och hoppas på att ingen såg en......Pöss på er.


Kommentarer
Postat av: Millis

Haha!!!!!! Asgarva när jag läste detta inlägg. Men visst händer det ^^ Brukar tro att jag glömmer allt möjligt. Får lov att checka att jag verkligen tagit ur handbromsen massor av ggr oxå. Har ju hänt att man kört med den i :s

2010-04-19 @ 13:07:28
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0