Jaha...god morgon då!

Tänkte ge er ett varningens ord angående alkohol. Ni ser här hur det kan gå om man tittar för djupt i glaset. Bättre att vänta med spriten tills ni har kommit fram dit ni ska. Och...tänk på dagen efter också. Ta rejält med Resorb om ni vill må bra. Det allra bästa är väl att avstå helt. Kan ni inte det så drick måttligt och drick för allt i världen inte sånt som bjuds ur plastdunkar eller gamla läskflaskor och där innehållet är grumligt och ser ut som gammalt diskvatten. Ring inte mig när ni mår dåligt. Jag har av erfarenhet lärt mig att det är bäst att låta bli helt....huvudvärken jag får är inte av denna värld. Ha en bra dag...drick påskmust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0