Kökstjänst.

Hej igen. Nu har vi producerat lite godsaker i köket. Virre har bakat muffins och jag har doppat pyramidbröd i choklad. Jag gjorde också klart en ask så att ni får se hur det blir när det är helt klart. Asken innehåller 150g doppat knäcke. Kortet som sitter på har jag skrivit för hand nu, men det ska naturligtvis tryckas så att det blir riktigt fint. Vi ska ju inte sälja några halvdana saker utan förstklassigt.......Om en stund ska jag blanda ihop lite äggtempera. Ska måla en gubbe på prov. Det är en grovt handtäljd tomte/gubbe som vi kanske ska ha i vårt sortiment. Gör en klart så får ni se hur den blir. Men ni kan inte få se den idag eftersom temperan måste stå och "gona ihop sig" några dagar innan den kan användas. Nu ska jag först laga lite mat. Kommer tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Millis

Tycker det var jättefint med handskrivet!

2010-04-21 @ 16:53:08
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: bmb

mmmmm vad det såg gott ut

2010-04-21 @ 17:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0