Kväller.

Jaha, då var det dags ända då. Maten ligger som en smäck i magen....kaffet ligger också därnere och ska säkert hålla mig vaken i natt. Sk.....t samma. Jag kan ju inte sova i alla fall. Har lite svårt att ta mig in till duschen, men det måste jag ju göra.

Smarrigt va...undrar ni vart grönsakerna är?......fanns inga. Man tager vad man haver sa Kajsa Warg.

Herr Munkhandlare Ivarsgård tillbringade kvällen med att jaga råttorna som bor i vårt skafferi. Tyvärr blev han själv överfallen, så vi får se om han dyker upp på torget i morgon eller om han måste få husarrest p.g.a rabiessmitta. Skämt å sido...Kakan och Dexter luftades lite efter maten. Nu är det tvagning och bingen som tilltalar mig mest. Hörs i morgon bitti hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: Millis

Huvva vad äckliga dom är ^^ Tycker inte om djur med sån där tjock svans. Fast säg inget till dom, har hört att dom kan bli ledsna då ^^

2010-04-13 @ 12:47:58
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0