Man behöver inte gå över ån....

...efter vatten. Tog min morgonpromenad för att leta efter något jag kunde ta kort på till bloggen. När jag gick där och tänkte kom jag på att det jag vill skriva om fanns där hemma. Igår kväll ringde grannen på dörren. De skulle få låna vårt källarförråd och undrade om det var tomt nu. Det var det inte. Det stod en gammal byrå kvar där nere. Vi kånkade upp den och jag tänkte att vi får väl köra den till Vansbro när vi får tid. Men nu kom jag på att visst ska den till Vansbro, men inte in i någon lada för förvaring....visst skulle det vara fint att ha den i vår gårdsbutik och ha varor i? Den kan stå med lådorna lite öppna och fyllas med smått och gott som är till försäljning. Jag tycker att det är en kanonidé. Har inte frågat vad de andra tycker, men hoppas på respons.

Idag ska vi gå ner till älven och grilla. Det är så fint där och det blir nog riktigt grillväder ser det ut som. Jag ska också blanda till den där äggtemperan som jag talat om. Nu måste det bli av. Måste ju måla den där fina gubben någon gång. Nu ska jag ta lite kaffe och yoghurt. Hörs snart igen.


Kommentarer
Postat av: kicki

det är en jättebra ide tycker jag med byrån. lite mysfaktor.

2010-04-27 @ 19:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0