Men åhhh......idag igen!

Morrn på er alla......så här ser det ut idag! Suck! Regn, regn och åter regn. Blir till att stå i vagnen och vänta på att dagen ska gå fort så man får åka hem. Inte bra. Som vanligt så är jag först uppe. Nja, jag såg en till knalle som gick mot toan, men annars är det öde här. Frågan är om det inte blir så resten av dagen. Inte många vill ut i regn....inte ens för att åka karusell. Men....jag är glad ändå...tror jag. Tog en bild för att visa hur glad jag är....haha. Nyvaken men vid liv. Alltid något.

Om jag tycker det är kallt och trist så kan jag tänka på förra sommaren, som alla tyckte var så dålig. Jag kommer bara ihåg dom dagar som var kanonheta. Tänker på Peace&Love där vi höll på att dö av värmeslag. Liksom Classic car som också var heta som i ......ja ni vet. Så...efter regn kommer solsken. Om ni inte tror mig så får ni här en påminnelse i form av en sol. Så ser den ut!


Nu ska jag ta mig lite nykokt kaffe och vandra runt i ett öde Sandviken en stund. Ska längta efter sommaren och efter västerdalarne där marmeladgrytorna snart ska koka och där alla bin ska surra, till grannarnas förtret. Det är livet det...liksom det här jag befinner mig i nu. Vi hörs nog snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0