Mera minus 50.

Hej igen! Har tagit min lilla eftermiddagslur....gissa vad som väckte mig? Just det...telefonen. Varför ringer alla alltid när jag sover? Den här gången var det en försäljare...suck. Nåja, nu är jag vaken en stund igen och tänkte ge er fler attgöra saker före 50. Jag har ju redan gett er tatuering och hund. Nu kommer nästa: Gå i klänning eller kjol en månad! Låter det konstigt? Egentligen inte. Jag har alltid varit en jeansmänniska, men har alltid tyckt att det varit så kvinnligt med klänning. Men på något vis blir det aldrig av för mig. Som det ser ut nu så äger jag inte ens en klänning, men det går ju att fixa. Anledningen till att jag varit...och är så manhaftig är nog mitt jobb och att jag inte varit van att bära klänning. Dessutom har jag nog alltid varit lite lortig av mig. Jag menar, har jämt och ständigt dragit ris, eller målat om något eller grävt något eller....ja listan kan göras lång. Men innan 50 ska jag ha inhandlat några klänningar och ha använt dom mycket. Jag ska lära mig att bli kvinnlig. Inte känna mig som ett troll hela tiden. Höres!


Kommentarer
Postat av: abbe

klänningar kommer alltid att finnas hos oss ,vet du väl

2010-04-07 @ 18:44:22
Postat av: munkmaria

Va skönt att höra....lovar att köpa upp mig på ett helt lager.

2010-04-07 @ 19:28:11
URL: http://mariamarmelad.blogg.se/
Postat av: kicki

det är alltså från dig jag har fått manin på jeans! tack då hehehe

but i love them so much hihi

2010-04-08 @ 15:52:55
URL: http://xanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0