Misslyckat...suck!

Nu har jag kommit hem efter att ha inhandlat det näst sista. Var på snabbgrossen och hängde på låset vid sju. Påsar, olja strössel och dricka inhandlades. Nu ska jag bara vänta till Dollar öppnar och där ska det köpas plastskedar och sopsäckar. Åkte förbi vagnen och ställde in det jag handlat. Där stod det knallar och väntade på plats. Det kommer alltid knallar till marknader som inte har bokat plats, utan hoppas på en lucka någonstans eller hoppas på ett återbud. De som jag träffade på ville köpa kaffe, men det hade jag ju inte klart. Vi har ännu inte fått vatten till vagnen. Så dom blev utan. Kommer ni ihåg muffinsen som jag visade bild på igår. Dom stod i ugnen och bara väntade på att bli klara. Sätter in en bild på hur dom blev.

Pannkaka, skulle man kunna säga. Stora hål i dem.....men men, det är som det är. Vet inte om vi ska sälja dem ändå. Funderar. Natten har varit svettig och med huvudvärk. Och gissa när jag vaknade....4.44. Vad är det för fel på mig? Ska ladda med lite frukost nu. Sen blir det vagnen för hela slanten. Vi hörs lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0