Nydonad.

Nu har jag gjort allt jag sa att jag skulle göra...och lite till. Jag har ringt min bimentor. Han hade väntat på att jag skulle ringa, och det var ju bra. Betyder att han verkligen vill att jag ska lära mig allt om biodling. Har beställt flaskor och burkar till marmeladerna. Dom levereras om några dagar. Kul! Dessutom har jag alldeles själv färgat mina ögonbryn....på tiden va? Blev riktigt bra tycker jag. Nu undrar man ju varför man betalat dyra pengar för detta i alla år...när det var så lätt. Ett steg på väg mot min kvinnlighet. Farväl manhaftiga fruntimmer!!! Har också förberett för i morgon, då jag tänker doppa knäckebröd i god choklad och packa det i våra "svepaskar" för försäljning. Nu börjar vi komma igång tycker jag. Dusch på gång. Synes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0