Hejåhå....

...nu är jag hemma igen. Har, som ni vet, varit till Vansbro och slungat honung. Det var...jobbigt, spännande, kladdigt och gott.....Fick med oss en burk nyslungad hem. Nu gäller det att vara först på den så att den inte plötsligt är slut. Kan gärna bli så med en tedrickande man i huset.
P har åkt på sin älskade badminton. Själv ska jag försöka sova en halvtimme innan det är dags att gå på Brage. Kollar upp mot himlen och det ser svart ut. Regnkläder på alltså.
Ikväll kommer lingonen hem......orkar nog inte koka något, men i morgon blir det. Då åker vi "hemåt" igen och kokar hela långa dagen.



Lite bilder från slungningen idag. Nu tar jag mig en vilostund. Skriver mer efter matchen....om dom vinner.


Kommentarer
Postat av: Millis

Lånade en bild från er (sweet home dalarna) hoppas det är lugnt. Ha en bra kväll!

2010-08-30 @ 17:30:12
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0