Höststämning.

Visst är det skönt med höst? Det blir mörkare ute och man kan tända lampor i fönstren. Mina morgonpromenader blir extra mysiga när det är skumt ute och jag lever upp på ett helt annat sätt än jag gör på sommaren. Hösten är min årstid. Så nu ska jag börja leva fullt ut...ända till nästa sommar.
Idag har vi varit på fotboll. Brage spelade mot Hammarby och vårt lag vann. Det var massor av människor som tagit sig till Vallen. Över 5000 personer trotsade regnet och såg riktigt bra fotboll. Efter matchen gick vi hem i dugg och njöt av att vara lediga en kväll. Lediga blir vi definitivt inte i morgon. Vi trodde att vi skulle ställa upp vagnen under dagen och sedan ha öppet ungefär som tivolit, 18-24. Nehejdå....klockan 10 i morgon förmiddag ska allt vara på plats. Blir till att masa sig upp i ottan då.......Barnens dag i morgon och resten av veckan. Fördelen är att vi är på hemmaplan. Inga långa, dryga bilresor alltså.
Nu ska det sovas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0