Ibland blir det lite stressigt.

Ja, inte bara ibland...oftast, ska det väl stå. Men om vi börjar med hur dagen har varit så kan jag bara säga bra. Det kom mycket folk, som vi gissade på, men det blev aldrig de där riktigt långa köerna som det brukar. Solen var framme hela dagen och det gick riktigt snabbt att packa ihop. Väl hemma hade vi fullt upp. Det är nämligen så här att i morgon......ska vi först på biodling. Ska få lära oss att slunga honung. Kul....sedan ska vi slänga oss i bilen och åka ner till Jönköping och se på Brage!!!!!!!!!!!!!! Efter matchen blir det en tur upp till Motala och sova över hos Reino och Gittan. Tisdag morgon: Töreboda och inhandla foderbrädor med kopp??? Min mentor har sagt att jag behöver det så det är väl bara att inhandla. Efter Töreboda.....Örebro och en snabbfika hos Skumberg som fyller år den dagen. Egentligen skulle vi behöva vara hemma och förbereda oss inför Bondens marknad, men vad gör man inte för en fotbollsmatch???!!!! Gissa om P ska få följa med på mina bravader och intressen när det är dags. Paybacktime!!!!! Nu ska jag hämta min bästesta vän på stationen. Hon har varit på kurs......mystisk kurs. Måste bara få höra hur det var. Syns i morgon då.....om Gud vill och Telialinan håller.

Kommentarer
Postat av: Millis

Vad var det för en kurs? Jag vill också gå på mystiska kurser ^^

2010-08-23 @ 15:21:41
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0