Kontaktproblem.

Kontaktproblem är just vad Telia har. Försökte blogga igår, men det gick inte. "Sidan kan inte visas" stod det hela tiden, så jag gav upp. Men nu verkar det gå bättre.
Gårdagen: Full fart, mycket folk, bara lite regn och en jävla värk i nacke och armar. Snart går jag under av denna värk. Hoppas det blir bättre när säsongen är slut. Operation tack! NU!
Idag blir det etter värre än igår. Enligt fam Ivarsgårds statistik så kommer det att bli massor av försäljning idag. Det är väl bra, bara min värk inte blir för bedrövlig.
Motala var här en stund igår kväll och lånade duschen. Själv skulle jag också behöva blöta mig lite, men det känns meningslöst när man ska stå i ångorna av varm olja hela dagen. Det får vänta till ikväll. Då ska parfymen på!
Jag har köpt en riktigt rolig bok. Den är från 1953 och heter: Heminredning och hemvård. Där står allt man behövde veta för att sätta bo på den tiden. Hör bara: Det bonade parkettgolvet torkas vid daglig städning med mjuk mopp, helst med böjligt skaft, så att man lätt kommer under möbler. Moppen kan vara försedd med skyddspåse virkad av ljusvekegarn!!!
Köksinredningen skall betjäna följande arbeten: rensning, beredning, matlagning, uppläggning, framdukning och avdukning, diskning med torkning och inställning samt bakning och konservering.
Nu ska det förberedas inför dagen. Om Gud och Telia vill så hörs vi ikväll.

Kommentarer
Postat av: Millis

Hihi söt bok!

2010-08-22 @ 10:35:08
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0