Lite mera ADHD tack.....

Hej på er. Idag är jag trött och sliten. Egentligen skulle jag ha varit hos min sjukgymnast och tränat nu, men jag har tappat bort koden till dörren så jag kommer inte in. Klockan åtta är det folk där och låser upp dörren, så jag får vänta.
Egentligen har jag massor av inspiration efter gårdagens lyckade försäljning på torget, men jag har ingen ork i kroppen. Jag vill göra rödlöksmarmelad och leta efter massor av nya recept på andra sorter, men orken......ja, den tryter. Lite mer go skulle behövas. Kom att tänka på Pippi Långstrump....hon har väl ADHD? Tror ni inte? Jag tror det i alla fall. Hur kan hon ha sån fart hela dagarna och hitta på så mycket roligt. Förr var jag som henne. Det är jag nu också, men bara i huvudet. Kroppen vill inte längre.
Idag ska det packas inför Marie race i Dala-Järna. Vi åker ikväll och det ska bli roligt. Hoppas bara på fint väder både för oss och de som ska köra bil. Nu ska jag vänta in klockan och sedan åka till min träning. Vi syns senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0