Luft ur!!!

Va skönt!!!! Nu är det äntligen över....premiären alltså. Det var värre än att köra upp för körkort på bil. Hela natten har jag vridit och vänt mig...drömt och vaknat, svettats och haft världens huvudvärk av ångest inför dagen. Resultatet? Jättebra...över förväntan. Det var många intresserade som köpte marmelad och doppad choklad. Mest populär verkade blåbärsmarmeladen med päroncognac vara. De flesta köpte den, även om jag sålde av de andra sorterna också. Nyfikenheten var stor...var kommer ni ifrån....kommer det fler smaker...hur kommer man på att doppa knäckebröd i choklad??? Resultatet av dagen: Bra...vill göra fler sorter redan idag.....nervspänningen har släppt och jag mår toppen.
I morgon är det dags att åka till Dala-Järna...Marie memorial race. Där är det alltid kul att vara. Träffar många "kändisar" och det är ju på hemmaplan. Kommer hem på söndag igen, men innan dess ska vi ha hörts många gånger. Nu är jag lite för trött för att blogga mer, men vi hörs i morgon bitti igen.


Kommentarer
Postat av: kicki

men gud va fint det är. Man vill ju gå och handla direkt. oj oj stolt dotter är jag nu puss

2010-08-27 @ 17:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0