Trosinsikt.

Hej på er. Idag är det full fart...därför tar jag det lite lugnt en stund. Har nämligen kommit på att jag kör för hårt just nu. Hur jag kan veta det? Jo, igår skulle jag skriva ordet salt på ett papper inför marknaden i morgon. När jag tittade på lappen stod det satf! Hajjar ni...satf!!! Jag tittade på ordet en lång stund och förstod att det var fel, men kunde inte komma på VAD som var fel. Stopp å belägg...nu är det dags att ladda batterierna en smula.
För en stund sedan var jag till kupan. Jag skulle köpa trosor för de gamla har tagit slut. Helt plötsligt slog det mig att jag blivit gammal. Gud va skönt. Jag gick nämligen och letade efter sköna, höga och bekväma kallingar. Äntligen vuxen.
Jag ska fortsätta här i galenskapen en stund till. Kommer tillbaka ikväll när jag är riktigt nervös inför i morgon. Hörs då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0