Vart tog regnet vägen?

Det skulle ju regna något kopiöst idag, men inte då. Det ser ju ut att bli jättefint. Har sovit som en stock på grusparkeringen mitt i Rättvik. Smög ut vid femtiden och skulle leta på en toalett. Alla låsta!! Det är det värsta med att åka runt så här....toalettproblemet. Det första jag gör när vi kommer till en ny plats är att leta på en toa. Vart finns närmaste och när stänger den? Här i Rättvik finns det en fin allmän toa. Jag frågade centrumledaren när den stänger på kvällarna. Han trodde att den var öppen dygnet runt. Det ska jag upplysa honom om att den INTE är. Klockan åtta igår kväll låstes den automatiskt. Det vet jag med bestämdhet för jag satt nämligen där inne då och höll inte på att komma ut. Nu löste det sig, men jag fick börja om med mitt toaletande. Buske blev alternativet innan läggdags igår kväll. I morse skulle jag se om de hade öppnat den....inte då. Gick till busstationen för att se om det var öppet där....inte då. Buske igen. Snart åker jag väl dit för förargelseväckande beteende. Ska strax gå iväg till allmänna för att se om de låst upp nu då.
Nu är londonresan bokad. Vi blir nio stycken som åker över en långhelg. Ska bli kul, men det är långt dit än. Vi åker i slutet av oktober.
Dagen blir som den blir. Får vänta och se om det kommer regn eller inte. Vi har i alla fall ingen brådska med att öppna luckan. Igår kom det knappt någon på hela förmiddagen. P sover än och det ska han få göra. Själv ska jag nog gå ut en sväng på långbryggan. Det är så skönt att vara ute när de flesta sover. Vi lär nog höras mer under dagen.

Kommentarer
Postat av: kicki

åhh om jag kunde fått gå promenaden med dig. det hade varit så skönt.

vilken tur att du kom ut ur toaletten hehe

2010-07-29 @ 12:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0