Å så var det kväll igen.

Hemkommen från Rättvik. Skön dag. Det blev inte så mycket folk, men det var fint väder hela dagen. Varmt och skönt. Vi fick ihop till mat i alla fall. Det blev sallad.

Det här är P:s mat. Jag fick en med räkor och kräftstjärtar. Kanongott. Disken gick snabbt och ihopplockningen likaså. Nu slappar vissa framför fotbollen på tv...andra bloggar och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. I morgon är det 95-års kalas. Min älskade farmor fyller tant....unga flickan. Jag åker dit och firar henne. P blir nog hemma. Det är tusen saker som ska ordnas före Peace&Love. Dessutom ska vi ju jobba i Järvsö under midsommar. Det kommer liksom i andra hand. Får bli som det blir. Dessutom är det första gången vi är där, så vi har inga stora förväntningar. Den stora grejen är P&L. Sov gott....det ska jag göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0