Roligaste platsen.....

...måste ju vara soptippen. Synd bara att man inte får plocka med sig saker därifrån. Eller...det kanske är bra det. Anledningen till att man är där är ju att man ska slänga saker. Då kanske det inte är så bra att ta med lika mycket hem igen. Förr....på den gamla goda tiden älskade jag att gå på tippen och leta fina saker. Tänk vad folk slängde. Ja, det gör dom ju fortfarande. Det finns mycket fint där. Men nu är det ju rensning här hemma som gäller så jag får bara inte ta hem något mer. Så det är nog tur att de har sina regler. Jag har iallafall varit dit nu. Det vara bara jag och två bilar till. Lugnt och skönt. Det är en speciell känsla att få göra sig av med skrotet. När man väl har slängt ner det så är det försent att ångra sig. Bra! Nu ska jag äta frukost och sedan ta en dusch. Efter det är det vinden som gäller igen. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0