Slutkörd.


Ja då blev dagen till kväll. Sitter här totalt slut....i kroppen , men inte i huvudet. Skulle vilja göra klart men orkar nog inte så mycket mer. Men det börjar likna något. Inte så att man börjar se golvet i förrådet, utan för att jag är på riktigt slänghumör. Det måste man vara en sån här gång. Inga skrupler och inget sentimentalt bjäfs. Bara pang på...ut med skiten. P sitter framför vm-fotbollen. Undrar om inte han gick under om vi inte hade tv. Men...man vet ju vart man har honom då och så är det lätt att få honom att hjälpa till med något. Om man bara ropar så reser han sig nästan omedelbart. Detta beror på att han tappar tidsuppfattningen när det är idrott på tv. Man kan lura honom genom att säga att han suttit där i så och så många timmar...då blir det fart, en liiiiten stund. Sedan är han tillbaka i soffan.
I morgon ska jag till mitt favoritställe. Ni som läst bloggen ett tag vet ju vart det är. Soptippen. Först dit och sedan lite förrådsrensning och därefter läkarbesök. God natt på er. Vi hörs i morgon.


Kommentarer
Postat av: Millis

Åh, jag önska det hade funkat på din son ^^ Han kan då sitta i timmar också, men utan det dåliga samvetet :s

2010-06-15 @ 17:06:46
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0