Sovit gott....

...för en gångs skull. Skönt. Har just varit ut på promenaden. Idag blev det lite senare så det var både folk och bilar överallt. Nog är det bättre att vara ute tidigt. Då får man gå i sina egna tankar utan att störas av annat. Idag SKA jag upp på vinden igen. Måste göra klart där. Har kommit på att jag är inne i en ny fas i mitt liv. Därför rensar jag ut gammalt. För varje sak som åker ut lättar det lite inom mig. När allt är klart kommer jag att må så bra. För mycket saker stör bara.
Idag får vi reda på om bussen någonsin blir klar. Den är nu på verkstaden för tredje veckan.....vad pysslar de med? Om den inte blir färdig så har vi problem till helgen då vi ska till Motala. Vi får se......
Igår kväll var det fotboll som gällde här hemma. Godis och dricka framför tv,n och som efterätt blev det jordgubbar med grädde och glass. Det blev ett kilo till runt magen det!!! Skärpning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0