Strax på väg.

Sitter här vid köksbordet och äter min nyttiga frukost. Är fortfarande duktig. Vet bara inte hur det ska gå när jordgubbssäsongen är över. Vad ska jag då äta? Vi har packat bilen med allt vad det innebär av kånkande och pusslande för att få ihop allt. Bilen är full av burkar, choklad och morötter. Ska bli så roligt. På eftermiddagen står nog burkarna med morotsmarmelad på rad och väntar på köpare....hahaha. Sedan är det bara att vänta på att Hulågubbarna mognar. Då ni! Då blir det smarrigt värre. Nu ska jag packa alla "privata" saker. Det ska ju med sovkläder och arbetskläder och sånt. Måste också ringa min sjukgymnast och fråga om jag kan få "ledigt" i morgon. Tänkte inte på att jag skulle dit torsdag morgon. Väcker P, så vi kommer iväg någon gång. Hörs om någon timme då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0